Nye åbningstider
Vi ændrer på åbningstiderne i sekretariatet med virkning fra 1. november 2025.
Ændring i åbningstiderne er foranlediget af, at vi har valgt at ændre på bemandingen i sekretariatet. Fra årsskiftet vil en ny administrativ medarbejder være den person du møder i sekretariatets åbningstid og på telefonen.
Vi vil i løbet af kort tid slå en jobannonce op på den nye stilling.
Bogholderi og regnskab vil ligeledes fra årsskiftet blive varetaget af en ny medarbejder.
Åbningstiderne vil fra 1. november til årets udgang være:
Mandage fra 08.30 til 13.00
Tirsdage fra 15.00 til 18.00
Onsdage LUKKET
Torsdage fra 08.30 til 13.00
Fredage LUKKET
På mail og telefon kontaktes sekretariatet fortsat på dsa@dsa-net.dk og på telefon 6611 0377
Kontakt til teknisk support vil fortsat være åben mandag til fredag fra 08.00 til 15.30.
Mail teknik@dsa-net.dk og telefon 4440 0377.