Internet videoguide

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Quisque libero metus condimentum

Vivamus in erat ut urna cursus vestibulum. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Praesent ut ligula non mi varius sagittis.

Internet - ofte stillede spørgsmål

  • Opsætning af mail på Windows 10

    Download vores guide til opsætning af mail på Windows 10 her.

  • Hvordan installerer jeg mit internet

    Mangler du information om opsætning af dit internet og email? Du kan downloade en faktaliste som PDF her.

  • Mit internet er ustabilt

    Oplever du en ustabil internet forbindelse, kan det i nogle tilfælde skyldes, at modemmet er af en ældre dato og bør udskiftes. Er dit modem et CISCO 3925 eller et CISCO 3928, og oplever du ustabilt internet, vil du med fordel kunne skifte til nyt modem. De nyeste modemmer har nyeste teknologi og vil kunne levere de høje hastigheder på 1 Gb, som er målet i nær fremtid Du er velkommen til at lægge vejen forbi kontoret og låne et nyt modem, for at afprøve om det afhjælper dine internetproblemer. Modemmet skal efterfølgende købes eller lejes, hvis du beslutter at beholde det. Et modem koster kr. 950,- eller kan lejes for kr. 40,- pr. mdr.

  • Mit WiFi er dårligt
  • Tilbyder i support?

    Ja da. Du kan kontakte vores support på tlf. 70205240 eller mail support@dsa-net.dk Åbningstider Mandag-fredag kl. 16.30-21.00 Weekend samt helligdage kl. 11.00 – 21.00

  • Opsætning af mail på iOS/Iphone/Ipad

    Download vores guide til opsætning af mail på iOS/Iphone/Ipad her.
     

  • Opsætning af mail på Android

    Download vores guide til opsætning af mail på Android her.

  • Indstilling af Thunderbird mail

    Download vores guide til hvordan du sætter din Thunderbird mail op her.

  • Indstilling af Outlook mail

    Download vores guide til hvordan du opsætter din Outlook mail her.

  • Oprydning i webmail

    Download vores guide om hvordan du slettet post og tømmer skraldespanden i DSA Webmail her.

  • Kan jeg få bedre hastighed?

    DSA-NET leverer pt. kun en hastighed. Dette ud fra en betragtning om, at den leverede hastighed rigeligt dækker de fleste behov.

  • Kan jeg selv opsætte mit internet?

    De fleste medlemmer klarer det selv. Du skal bare kunne sætte et stik i kontakten, og tilslutte et antennekabel i vægdåsen, så virker det hele. Du får udleveret koder til det trådløse netværk på et velkomstbrev. Ønsker du hjælp til installation, koster det Kr 850,-

  • Kan jeg opsige mit tv-abonnement og kun betale for internet?

    Det kan du godt, men bemærk, at det koster Kr. 450,- for lukning af tv-signalet.